Forum Ciężarówki Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Scania Longline

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ciężarówki Strona Główna -> Scania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LuLaS
Volvo


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 0:01, 06 Sty 2007    Temat postu: Scania Longline

Nieco inną drogą podąłżyła Scania. Owszem, nadal oferowana jest wysoka szoferka Topline, ale w tej chwili największą jest - złołżona z dwóch Topline’ów - kabina nowej Scanii Longline. Rółżne przepisy coraz częłciej zmuszają do postojów w trasie i wtedy kierowca jest skazany albo na motel (rzadko popierają taki pomysł pracodawcy), albo na kabinę. I wtedy najbardziej widał jej wady. W Europie, gdzie długośł zestawu jest ograniczona, kałżdy szofer z zazdrołcią myśli o amerykał„skich lub australijskich truckach z wielkimi sypialnymi kabinami-domami, w których mołżna niemal mieszkał. W Scanii Longline nie ma rewolucyjnych rozwiązał„ technicznych ukrytych pod blachą. Najwałżniejsza jest kabina. Ze względu na długośł osadzono ją na trzyosiowym podwoziu (z ostatnią osią unoszoną). W naszych realiach prawnych takie auto, by zmieśłił się w przepisach Może poruszał się po drodze co najwyżej z krótką naczepą podkontenerową lub z cysterną.
Miejsce pracy kierowcy to dobrze już znany standard serii 4, poza ponadstandardowymi skórzanymi obiciami foteli. To co najciekawsze roztacza się za nimi. Przedłużenie kabiny o 100% spowodowało, że miejsca wewnątrz jest tyle co w małym autobusie. Za fotelem kierowcy znajduje się schowek dostępny zarówno od środka, jak i z zewnątrz, w którym Może znalełzł się pojemnik na śmieci, narzędzia itp. Za nim jest niewysoka szafka z trzema wysuwanymi szufladami i drewnianym blatem. Zmieszczą się w nich wszystkie codzienne drobiazgi, przybory toaletowe itp. Po uniesieniu blatu odkrywamy niewielką umywalkę z doprowadzeniem biełżącej wody. Kierowca nie będzie tu miał kłopotów z rozlokowaniem bagałży. Obszerne szuflady znajdują się pod łółżkiem (za chwilę do niego wrócimy!) na prawej łcianie.23:01:03 Kolejny bagałżnik (także dostępny z zewnątrz) miełci się pod wygodną sofą umieszczoną w tylnym, lewym rogu wnętrza. Poza tym do dyspozycji są zamykane łżaluzjami szafki i niewielkie półki w najbardziej poręcznych miejscach dookoła kabiny.
Kierując się do przedziału wypoczynkowego schodzimy po dwóch oświetlonych stopniach. I teraz największa rółżnica w stosunku do tradycyjnej kabiny – łółżko nie jest połołżone na tylnej łcianie, ale wzdłułż. I to bez ograniczania jego rozmiarów – jego długośł wynosi 2000 mm, a szerokośł to w aucie naprawdę królewski wymiar – 900 mm! I do tego bardzo gruby materac. Poza tym od łciany lełżącego na nim człowieka oddzielają grube oparcia. Drugie, składane łółżko, podobnie jak w seryjnych Topline’ach umieszczono pod dachem, nad przestrzenią „roboczą”.23:01:05 Sufit znajduje się ałż 2300 mm nad podłogą. Całe wnętrze jest oświetlone dobrze rozmieszczonymi punktami świetlnymi. Dostęp światła dziennego i wentylację kabiny zapewnia duże okno dachowe. Bocznych nie przewidziano m.in. ze względów bezpieczeł„stwa oraz dla poprawienia izolacji termicznej. Komfort cieplny zapewnia system powietrznego ogrzewania postojowego i klimatyzacja. Między łółżkiem, a sofą, na tylnej łcianie zawieszony jest dułży, rozkładany stół. Nad nim, w tylnej łcianie znalazły się lodówka, kuchenka mikrofalowa oraz ekspres do kawy. Jest więc coś dla ciała, ale i dla ducha. Kierowca w drodze nie musi był odcięty od świata i jego przyjemnołci – ma do dyspozycji rozbudowany system audio z CD oraz DVD i ciekłokrystaliczny, płaski telewizor.
Pod nadwoziem umieszczono 16-litrowy silnik V8 o mocy 580 KM i ogromnej wartołci momentu obrotowego - 2700 Nm - dostępnego w zakresie 950 - 1500 obr./min. Pierwsze wrażenia z jazdy tym samochodem są bardzo dobre - ogromny moment obrotowy i spokojna praca potęłżnego silnika dają kierowcy poczucie komfortu i duże rezerwy mocy w krytycznych sytuacjach. Kadłub silnika, podobnie jak w starszej generacji jednostkach V8, ma cylindry rozchylone pod kątem 90 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agatkacrazy
Volvo


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 12:13, 07 Sty 2007    Temat postu:

Najpiekniejsze ciezarowki dla mnie.Od zawsze marzylem o Scani "T".Chocby kursnac sie.... Piekna...Bemki i Merce wysiadaja przy takim trucku.Cud,miod i orzeszki!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
binO
Volvo


Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:37, 07 Sty 2007    Temat postu:

lol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cripin
Volvo


Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:55, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Cripin's free adult video storage:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alfredo
Volvo


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:34, 03 Maj 2007    Temat postu:

Busty mature tied and teased by three biches
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ciężarówki Strona Główna -> Scania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1